Having a bad day

Åhh orkar inte. Skulle springa imorse. Så snöar det och är 10 minusgrader. Drog till gymmet istället. Får ont i både knäna, benhinnorna och fotlederna när jag går upp på bandet. Körde mage ett tag istället.. Måste förmodligen vila benen lite till efter alla jävla pass.. Ska testa lite smått imorn om jag nu känner för det haha.
Annars då? Ramla på cykeln idag på vägen hem från skolan. Det va is över hela vägen haha. Men ja det va iaf nice. Vart sugen på fett och socker heeela dagen. Tjatat på ALLA om donken men alla luras, säger först ja och jag ba JAAAA SAVED MY DAY. Och sen alla ba nej skämta..
Aja får väl laga mat nurå. Sen ska jag fan äta nått aaaasgott. Lovar. Borde egentligen plugga men kollade Pretty Woman istället, så fin. Ikväll ska jag kolla The Following med mammi också, fyfan va gött. Lovar tvn går sönder eller nått. Fittdag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback