bra kväll

Måste ju ba berätta.. Trötta igår efter Kupolen men ba äh vi måste dra ut, när vi väl kommit till Frääs tappar man ju såklart mobilen i toaletten!! Fyfan va vi dog hahahha. Men aa sen va ju resten av kvällen förstörd haha.
La den direkt på ett element när jag kom hem utan baksidan och hoppades den skulle hoppa igång.. Den vägrade ju starta osv även fast den vibrerade ibland utan något annat livstecken haha. Va helt uppgiven imorse xD MEEENN vet ni vad som hände nyss??? Den hoppade igång när jag fick ett sms haha!! Överlycklig. Fast det är en vit fläck displayen men aa.. Lär väl ändå byta framsidan eftersom glaset är sprucket sen i tisdags haha..
Nu ska jag cykla ner på Elgiganten till brorsan så får han hjälpa mig. Sen ska jag ut och springa i det fina vädret! Ikväll ska jag äta godiiiis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback