Du lämnar kvar en doft av ljus när du går

Har nästan vart ledig idag! Gjorde Lisa sällskap på Bullens och blev typ rånad där haha fyfan. Skulle köpa varm choklad som kostade 25kr. Va får jag, en bricka med ett glas och en påse vattenoboy haha som jag får fylla med kokhett tevatten.
Aja.. Drog iaf till Ica efter det och köpte nya B&J-glassarna till mig och Lisa. Visste att dom skulle ta slut snart så vi bunkrade upp haha! Hämtade även ut ett litet paket med en ny baksida till min telefon som har vart krossad i över att år haha... Visar ikväll hur det blev när jag böt!
Jag är fortfarande gryymt förkyld.. Nyser heela tiden och bläää. Men ska ha Afron och Mage&ryggen ikväll iaf.. Och imorgon bara Pulssteppen. På kvällen imorn ska jag på ferre vilket jag inte vart på sen typ Halloween haha. På lördag ska jag mysa med tjejerna igen till Mellofinaleeen (GO ANTON!!!) och på söndag ska jag till Göteborg över dagen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback