Jag tänker aldrig dö

Igår gav jag mig ut på min första springtur utomhus sen i november. Känns så jääävla skönt.
Eftersom mamma varit i Stockholm hela helgen så har jag ju varit hundvakt osv. Så först gick jag morgonpromenaden med hundarna, sen sprang jag 3,5km, och sen gick jag en pw med pappa i 45min.
Alldeles lagom träning för "första gången" så att säga. Man ska ALDRIG ta ut sig första gången, då tycker man inte att det blir lika kul.
Idag kunde jag inte hålla mig. Så jag sprang 5km i ett bra tempo och det huur bra som helst. Så lycklig.
 
Efter springturen var jag på möte med Korpen och det ser jättebra ut, ska bli så kul! Kommer berätta mer sen när precis allt är 100 klart osv.
Innan jag började på "Work It" i september så gick jag regelbundet på 1,5h cirkelträning hos Korpen, och vissa gånger tog man i så mycket man höll på att spy haha. Men det som är bra med Korpen är att det är lika bra träning för unga som för gamla eftersom man får ta i precis hur mycket man vill efter sina egna förutsättningar och hur man själv känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback