min träning framöver

Från och med idag kommer min träning se heeelt annorlunda ut. Jag hade mitt sista pass idag och vi får se hur länge jag blir kvar och gymmar på Always Fitness. När jag slutar där kommer jag nog förmodligen inte köpa något nytt gymkort..
Jag kommer lägga typ 70% fokus på löpningen nu i vår för att nå mina mål som bland annat är: Milen på en bra tid och ett 5km-lopp eller två. Hoppas jag kommer lyckas med det! Övning ger färdighet.
Styrka kommer jag kunna göra hemma efter eller före en löptur osv så det är ju inga problem. Har ju till och med massa vikter här liggandes så det kommer nog komma till användning. Dessutom sitter mina pass inrotade i ryggraden nu haha så jag kommer nog göra nått magpass då och då också. Folk har aldrig tidigare behövt maskiner för att bygga muskler så det kommer fungera bra här hemma ändå, när jag kombinerar det med löpningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback