Thoughts

Så sjukt mycket tankar i huvudet och man är så ledsen och arg och besviken och trött på alla skit. Ska inte ta upp mer om det just nu men det är iallafall mina känslor för tillfället...
Haha idag spelade jag och mamma in en amatör-Nike-filmreklam! Ska klippa ihop det sen, spännande att se hur det blir haha. Om jag inte skäms röven av mig så kaanske jag slänger upp den här. Den är alltså egentligen ett skolarbete haha..
Igår höll jag i 3 pass och va helt död efteråt haha. Hade 50min Zumba, 50min Box Extreme och sen 25min Mage&rygg. Nu ska jag iväg till gymmet igen och ha Afro och Pulsstepp.
Efter jag haft passen igår åkte jag och tjejerna hem till Pauline och åt massa gott, tröståt som fan haha dör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback