Black and white

Idag har jag lämnat in lite böcker, och är klar med alla uppgifter osv. Det ENDA jag har kvar är muntliga engelska nationella som jag och Lisa ska göra imorn på våran SISTA skoldag, men det är ju typ lättaste av alla prov såå. IMORGON FÅR VI SOMMARLOV.
Nu ska jag käka och sen ha pass på Holmen klockan 6! Nu har jag packat förutom det som ska tvättas imornbitti, jag har skrivit ut alla papper vi lär ha i USA och även fått in alla kontanter jag fick när jag fyllde på kortet tack vare Adam! Jävla Swedbank och inte ha kontanthantering haha. Vi sa hejdå igår:( sviider. Tur är att min vecka kommer gå fortare än hans och att han ska kolla lägenhet när jag är bortaaa.
 
Kommer nog inte skriva någonting när jag har åkt, utan jag är tillbaka på måndag igen! Kommer däremot va aktiv på Insta, Twitter och speciellt Vine haha. Vill ni följa mig på Vine så ladda ner appen och sök på "Lisa Lodin". Så hörs där jao herraaaa

Kommentarer
Petra Z skrev

Ååh nu har de dykt upp lite mer fint du ska sälja. Tror du jag kan ha spetsklänningen och jeans skjortan? :D

2013-05-28 | 08:18:43
Blogg: http://petrazoger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback