Fullspäckat

Nu är jag hemma efter klassresan i onsdags, en tråkig skoldag i torsdags, två dagar i Stockholm i fredags och lördags och mello-tittande hos Cillan igårkväll. Och mys med min fina såklaart.
Har haft superbra dagar med allihopa och det kommer mer bildbomber kan jag säga!! Berättar även i ett inlägg sen vad vi gjorde i Stockholm nu i helgen hihi.
 
NU ÄR DET FULLSPÄCKAT FRAM TILLS SOMMARLOVET!!!
Måndag: Hålla i cirkelträningpasset på Holmen.
Tisdag: Min 18-årsdag firas i förskott med mammas sida.
Onsdag: Springa vårruset med Lisa och mamma.
Torsdag: Fyller 18 och ska firas hos pappa.
Fredag: Utgång!!
Lördag: 18-årsmiddag med tjejerna.
Söndag: Packa och plugga.
 
Måndag: Hålla i ett pass på Holmen.
Tisdag: Åka till Sammy i Stockholm med Lisa.
Onsdag: KLIVER PÅ FLYGET TILL NEW YORK MED BÄSTA VÄN.
 
Måndag: Kommer hem.
Tisdag: Studentbalen.
Onsdag: Sista skoldagen.
Torsdag: Lediga.
Fredag: SOMMARLOOOOV

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback