Vårruset

IGÅR SPRANG VI VÅRRUSET, 5km!! Blev rätt så nöjd med tiden som blev 25minuter exakt, men dock vet jag att jag hade kunnat komma under 25 om jag hade fått igång min löparklocka, vilket  hade gjort att jag hade sett vilket tempo jag höll, hur långt jag hade sprungit då och vilken tid jag låg på osv.. Men ibland blir det kaos och krångel. BRA gick det ju iallafall :D
Är också stolt över Lisa som slog sitt rekord och mamma som sprang på en supertid med en opererad fot!
 
På bilden hänger jag och Lisa med fitness- och melodifestivalen-ikonen Blossom haha :D
Tog inga fler kort, MEN, jag Vineade några klipp! Skaffa VINE allesammans som har Iphone!!
Haha jag vet, det tar aldrig slut på sociala medierna, Facebook, Instagram, Twitter, Bloggen, Vine.... Men Vine är nog den bästa hittills tycker jag!
Vine är som Instagram, fast man lägger upp 1-6sek videoklipp istället, man filmar när man trycker på skärmen, vilket gör att man kan "klippa i klippet". ASKUL.
Haha jag skaffade Vine för typ 100dagar sen, men la bara upp någon enstaka film för jag kände bara typ 2 stycken som hade Vine då, men nu har typ 40pers skaffat det iaf så nu Vinear folk varje dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback