God morgon

Haha rubriken. Inte för mig men för min lilla pojkvän. Jag vaknade tidigt imorse pigg som en lärka, medans Adam gick upp 3 idag och mådde INTE bra haha. Älskar när jag är smart och inte dricker, tjänar ingenting på det. Mår bara bra, blir inte dräggig och dansar precis lika mycket om inte mer haha! Är inte en av dom som behöver nått för att inte va blyg, jag kirrar det ändå jag flörtflört.
Nu har vi nyss käkat och jag övningskörde till Hedemora tidigare idag vilket gick brabra. Ikväll ska vi mysa framför tvn och imorgon är det 1h lektion 12.30-13.30 och sedan pass :D
Här är alltså en bild på mig från igår typ klockan 2 på natten när jag kommit hem och släppt ut håret som jag hade haft uppsatt hela kvällen. Här hade jag borstat ut hela skiten, inte kunde man tro att detta var efter en fest inte? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback