Sneak

Det är FREDAG!! En helt underbar sådan som kommer fortsätta vara bäst! Har gått asbra i skolan idag och har fått ihop en film som jag aldrig trodde jag skulle få ihop haha. 1,5 h material nerklippt till knappt 2 minuter. Är asstolt :D
Sen när jag slutade halv 3 så hade Adam åkt och köpt massa gott tills ikväll och nyss var vi på fredagspasset. Det blev pulsstepp med uppvärmning + 10 låtar kondition/styrka dit Sammy även följde med + 2 till nya :D
Nu har jag duschat och ska köra lite bil med pappa innan jag och Adam äter tacos till Idol och sen massa gott till fotboll. Ha en fortsatt bra fredag allihopa puss önskar en superglad tjej :DDD
Sneak på morgondagens outfit btw. Och btw2, ska på maskerad imorgon, blir massa bilder :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback