Unknown stuff

 
Tänkte ta och avslöja lite hemligheter om mig själv, haha. Vissa mindre intressanta än andra, och vissa saker vet säkert hälften av er men nått kanske är nytt? ;)
 
* Jag har 3 ögonfel varav 1 är väldigt ovanligt, det heter Brown Syndrome och är en typ av "skelögdhet" haha.  Ni kan ju googla. Men det gör iaf att när jag tittar upp så följer inte det ena ögat med så det ena tittar upp och det andra fortfarande rakt fram. Antingen skrattar folk när jag visar eller så blir dom rädda hahah. Jag har även glasögon pga de andra ögonfelen.
 
* Det tar typ max 15min för mig att fixa mig på mornarna från att gå upp ur sängen till att va klar, vilket gör att jag går upp typ en halvtimme innan jag börjar i skolan haha.
 
* Har ett tandsmycke, ett guldhjärta på tanden till höger om framtanden som har setat där i över 5 år. Tandläkaren sa typ 3 år men aa den är kvar iaf, skulle kännas väldigt tomt utan den! Svårt att hitta en tydlig bild men den kanske syns lite här?
 
* Jag har världens värsta hicka. Tycker den är värd en egen punkt för det är verkligen hemsk. Den går inte att kontrolla och det gör fruktansvärt ont haha. Man kan höra den flera kilometrar ifrån...
 
* När jag var typ 10 år var jag och min kompis med i tv-programmet Amigo som typ alla kollade på då haha *låtsas att alla tyckte vi va ascoola*. Vi åkte ner gratis till Malmö och va med i programmet men åkte ut som 2a :'( Kommer bild här så fort jag fått tag på en :D
 
* Jag är en jävel på låttexter! Vet inte vem jag fått det från men jag är faktiskt BRA på det :D
 
* Har aldrig någonsin färgat håret. Knappt gjort nått med håret heller, förutom lugg några gånger i mellanstadiet. Hade även lite kortare då. Men annars är ja såhär tråkigt ljus naturligt blond ;)
 
* Jag använder nästan aldrig smink, och det jag använder är typ från H&M så jag är inte alls insatt i sånt. Puder är de enda jag använder ofta, men mascara kanske 2 gånger i veckan, ni kanske sett det på mina outfit-bilder xD
 
* Jag HATAR frotéhanddukar. Asså att ta på tex torra sträva badlakan. Ryser bara jag tänker på det!
 
* Det absolut bästa jag vet är att resa, och jag har haft turen som fått göra det väldigt mycket. Jag har varit i ungefär 15 länder, och även åkt tillbaka till flera ställen många gånger. Tex har jag varit till Grekland 3ggr, USA 2ggr, Portugal 3ggr, Spanien 3ggr osvosv. Så många flygresor har det blivit! 
 
* Min favoritplats är helt klart New York. Jag är en storstadstjej och ja vill både plugga där och någon gång i livet kanske bo där i närheten ett tag åtminstone hihii. Här är jag på Empire första gången jag var där 2011.
 
* Är tidsoptimist ut i fingerspetsarna. Gör allt i sista sekund och är lat som fan. När jag ska iväg blir jag klar i sista sekund osv. "Gör ingenting idag som du kan skjuta upp till imorgon".
 
* Som jag nämnde tidigare är jag väldigt lat, men när jag väl gör något som tex med bloggen eller när jag sitter vid datorn och redigerar eller klipper filmer tex i skolan, då är jag väldigt pedantisk. Allt ska va perfekt i minsta detalj. Men annat skjuter jag upp och hemma är jag inte stressad eller noga utan bara chillar haha.
 
* När jag var 7 år fick jag en egen häst som hette Angelina 2, "Lina". Hon va min bästa vän i hela världen och vi tävlade både hoppning och dressyr genom åren. När jag var 12 sålde jag henne då jag tröttnade på att va i stället 3h om dan 7 dagar i veckan. Vi vann våra sista dressyrtävlingar och jag är såå himla glad över att vi slutade på topp, bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback