Ego girl

Såhär såg jag ut igår när vi firade Cillan som fyller 18 år idag som ni såg tidigare idag!! Inte för att man ser vad jag har på mig men jag hade iaf premiär för min fina svarta peplum-topp med transparent V fram som jag köpte i New York<3 HUR kommer det sig att detta var premiären?? Den är ju typ finast i garderoben. Krogen sög dock hahah så gick hem tiidigt...
Idag va man ju sliten som fan eftersom jag är SJUK vilket jag varken har tid med eller pallar med men aa det är ju standard. Men jag har iaf kollat massa program idag som jag missat, typ som Skavlan hahah pensionärsvarning??! Men hallåå skitbra ju, asbra intervjuer med stooora kändisar och coola people!! Haha förutom Håkans intervju herregud vad händer hahahha gullet.<3
Nu har jag precis duschat, ska käka med family och sen fika hos Petterssons för Alfredo har fyllt år!!
Sen så är Adams fina lägenhet i princip klar nu förutom typ hyllor och tavlor osv som ska köpas på Ikea någon dag. Så ikväll sover vi där och käkar chips och dipp standard helgmys<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback