Finally friday

Äntligen är det fredag och hööstloov. Haft en deppdag tidigare idag, var suuperstressad i skolan och kämpade för att hålla ihop det och när det väl var dags att visa upp så tog jag åt mig jättemycket kritik och det brast lite för mig.. När jag kom hem så var det ännu mer smågrejer och då får man fälla några tårar haha.
Nejmen ärligt talat så tror jag att det är bra att släppa ut tankar och ilska osv med hjälp av några tårar ibland. Jag mår så jävla bra annars så ibland tror jag mina tårar bara mååste ut och ibland vet man inte riktigt varför man gråter haha.
 
OKEJ annars då? Har tagit ut grejer från mitt rum, fått lite nya grejer till mitt rum och mer ska in. Är supernöjd och det kommer bli jättefint när det är klart. Kände för en förändring! Lägger upp lite detaljbilder i ett inlägg snart så får ni se lite. Kanske gör en film när de tär helt klart. Typ 4e filmen om mitt rum hahah, men älskar att filma så det är en bra orsak till att göra det.
Har övningskört lite mer nu också så det känns kul, och bra! I helgen ska jag nog köra till Borlänge :D Jag och pappa ska hälsa på mina guldkorn till kusiner<3 Saknat dom!!
Idag har vi tränat! Vart inte så många som kom idag tyvärr, men vi körde på ändå i 1h. Boxning blev det och det är så jävla kul. Uppvärmning, 7st låtar luftboxning och sen 2 låtar mag- och ryggstyrka. Alldeles perfekt fredagspass.
Nej nu ska jag springa iväg till min väntade pojkvän och duscha, äta tacos och baara myyysa. UNDERBART.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback