SURPRISE

Detta är ett tidsinställt inlägg, så i skrivande stund vet min vän Cecilia ingenting om vad som händer just nu. NU när det här har publicerats så är Cillan väääldigt överraskad och jag och mina 3 fina vänner sitter i bilen påväg till Örebro. Berättar dock inte allt än eftersom vi inte kommit fram än ;)
Hon har alltså trott i flera veckor att hon ska bo på hotell med sin pappa idag eftersom han fyller år, men egentligen är det inte sant för vi har kidnappat henne idag hemma hos henne, sedan ätit lunch hos mig och nu satt henne i bilen och ska köra ca 2h utan att hon vet vart eller varför hahaha.
Men vi är nog snart framme iallafall när inlägget har kommit ut och kommer inte hem förns imorgon kväll! Har ett till tidsinställt inlägg som kommer upp här sen, men vi hörs nog på söndag annars. TREVLIG HELG, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback