Live strong

TRÄNINGSLISA ÄR TILLBAKA! Neerå skoja, jag har ju faktiskt tränat heela hösten, jag har bara inte gjort nått inlägg om det som jag brukade göra typ i våras. Jag vet att många av er verkligen ville/vill att jag ska skriva om min träning men den ser ju lite annorlunda ut nu mot förr. Och efter mitt lilla "sommaruppehåll" så började jag ju succesivt och det blev liksom aldrig av att jag började skriva om det igen.
Men för er som inte har koll så har jag ju pass för Korpen, cirkelträning 1,5h måndagar onsdagar och lite olika pass i 1h på fredagar.
 
Vet inte om ni vill att jag ska skriva om mina pass, vad vi gjorde på passet eller nått? Har INGEN aning haha. Så OM ni vill att jag ska skriva om min träning, KOMMENTERA. Gärna hur/vad ni vill att jag ska skriva också. Om ni INTE kommenterar så skriver jag inte om det, bara typ aa idag hade jag pass och sen pluggade jag, haha, inte mer än så. AJA ni får säga ni. PÖSS

Kommentarer
Rebecca skrev

Skriv om träning!! Variation och kul med lite pepp! :)

Svar: Okej, då ska jag göra det :D lite svårt att veta hur jag ska skriva om det bara.. :)
Lisa Lodin

2013-10-23 | 23:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback