Back in town

Heeejsan. Nyss hemkommen från Gävle där jag har varit på konferenser och pass och fått massa energi och kraft från Korpen. Gör ett eget inlägg om detta snart!
Imorgon äre skola med sovmorgon och sen pass igen halv 8 i domarhagen. I veckan har jag och Lisa lite studentmösseutprovningar och så och annars rullar det väl på som vanligt haha. Om två hegler ska vi ut och fira Cillan som då fyller 18, weey. Sen ska vi även fira henne på andra sätt såklart, men det är ju en hemliiiiiz. Nu ska jag hoppa in i duschen snart och sen söndagsmysa med min kära fina pojkvän.
 
Sålde hörlurarna igår och jag går väl istortsett jämt runt och undrar om det är någon idé att lägga upp mer saker här som jag vill bli av med. Har ju mycket saker som bara ligger som man inte vill slänga. Får se om jag lägger upp nå mer, ni får gärna hojjta till annars haha. Har lite höst/vår-jackor, kläder, skor, smycken, väskor osvosv som tyvärr aldrig kommer till användning...

Kommentarer
Anonym skrev

Jo lägg upp !!!!!!

Svar: okej då ska jag de!!! :D
Lisa Lodin

2013-09-22 | 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback