Do it for fun

Snart ska jag iväg på andra passet för veckan, fortfarande lika många som kommer och fortfarande lika kul!
En sak angående träning som jag bara måste säga är att gör det för att det är KUL, och inte för att ni måste. Glöm inte det!! MEN ge det även ett försök! Ge inte upp direkt.
Om ni t.ex sprungit några gånger och känner att nej det här va verkligen inge kul, sluta då med det och hitta en annan träningsform! Det är ju ingen idé att träna nått som är tråkigt, för det är ju meningen att det ska vara något kul. Det finns ju huur mycket olika former av träning som helst! Gruppträning/pass är nog en av dom formerna som vääldigt många tycker är kul, och bara där finns det ju också huur mycket olika slags pass som helst. Våga testa!
Jag själv har tröttnat lite på löpning nu men springer någon gång ibland bara. Förut älskade jag att slå tiderna och mina mål inom löpningen, men jag känner inte för det längre, och därför tänker jag inte tvinga mig själv ut. Passen däremot älskar jag, jag älskar att hålla i passen och jag älskar att gå på dem så det är min grej.
Jag kan lova att det finns något som alla tycker är kul som får en att röra på sig, det gäller bara att testa på allt tills man hittar det man gillar!! Men ge inte upp direkt det blir drygt och tråkigt bara, ge det åtminstone en chans, det är ju meningen att det ska vara jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback