Korpen i Gävle

I helgen var alltså jag och några från Korpen Avesta till Gävle. Det var jag och Sara (instruktörer), Johanna Frida och Fredrik (ledare för funktionshindrade) och Lars och Ingegärd (sitter i styrelsen). Sen har vi ju 3 instruktörer till i Avesta men som inte kunde följa med.
Till Gävle kom även Korpen Borlänge, Skutskär, Gävle, Hofors och många fler som är från region mitt. Vi hade konferenser, grupparbeten, gick på pass för att få inspiration till våra egna och mycket mer. Det var jättegivande, speciellt för mig som är ny. Korpen är ju så stort, speciellt på vissa ställen som i Gävle tex.
I Gävle har Korpen TRE egna byggnader med gym, träningslokaler, beachvolleyboll-planer osvosv. Där är det liksom bara Korpen och Friskir&Svettis som folk går till, alla andra gym går i konkurs hahah. Det får en ju bara att vilja satsa på Korpen här i Avesta också. Vi vill också ha en egen byggnad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback