Nike

 
Heeej everybody. Dryg dag som faan, har varit på dåligt humör precis hela dagen lång. Dock kom ju min prins och räddade mig med thai till middag så då blev allt bättre<3
Har haft pass i 3h idag för ettorna på gymnaiset på deras gympatid i skolan. Hade först pulsstepp för en klass och sen cirkelträning och e-fit på lektion nr 2. På sista passet var det dock 70pers så fick skrika lite högre för att alla skulle höra haha. Men det var iallafall jättekul och alla verkade tycka att det va jobbigt så då lyckades vi haha!
Nåja, STUDENTSNACK. Studentklänningen har kommit, den va lite stor och pösig men ska testa sy in den så kanske den blir finare! Jag har lämnat tillbaka mina underbart vackra klackskor från Nelly eftersom jag inte kunde ha dom för att dom var för smala för mina tåååår. Köpte därför nya klackskor igår på H&M för 199kr haha, som jag ska ha på balen. Ett par vanliga pumps typ, som är lätta att gå i och som inte är så höga. Vill ju inte bli längre än min Adam på balen! Dessutom syns ju knappt skorna när man har långklänning så det blir nog bra. På utspringet vet jag inte hur jag ska göra med skor..... Kan inte bestämma mig. Balklänningen är nog på g så det ska bli gryyymt spännande!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback