Västerås och Utbildning

Hellooo everybody! Igår hade vi studiedag så vi tjejer drog till Västerås och provade balklänningar. Jag bestämde mig tillslut för vilken färg jag ska köra på men modellen är jag fortfarande inte heelt hundra på. Har nämligen en modell i huvudet som jag förmodligen aldrig kommer kunna hitta, så jag får nog köra på den jag hittade i oktober. Redan då hittade jag en balklänning och en studentklänning som jag ville ha och jag har fortfarande inte hittat nå bättre så jag tror att jag går på magkänslan och kör på dom. Vi får se, men känner att jag vill beställa senast på måndag iallafall! Börjar dra ihop sig ju, wiie!!
När jag kom hem från Västerås hade jag boxmix som gick bra och sen blev vi bjudna på tacos av Sundbergs. Idag har jag vart på utbildning hela förmiddagen i Domarhagen med Korpen och det var jättekul. Älskar när information bara forsar över en och man får massa kött på benen. Grymt bra beskrivet av mig haha.
Ikväll ska tjejerna till Cillan och kolla sugmello förlåt men det är såå dåligt, men va ska man göra. Först ska jag duscha, äta och kolla klänningar haha. Ha en bra lördag, see ya!

Kommentarer
Rebecca skrev

Hej Lisa! Jag älskade verkligen min klänning, men jag lånade den faktiskt av en tjej här i uddevalla. Kolla in mitt balinlägg här: http://jorebecca.blogg.se/category/livsstil.html Står även vart du kan köpa den! Kram

Svar: Okej va synd, snyggaste klänningen :( kram!
Lisa Lodin

2014-02-09 | 12:04:14
Blogg: http://jorebecca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback