Att få håll

Idag var jag ute och sprang. Efter några hundra meter känner jag hur hållet (?) börjar komma men jag fortsätter bara. När jag sprungit ca 2km har jag så jävla ont så jag knappt kan stå upp eller andas. Jag ginar hem på 1km så springturen endast blev 3km. JÄVLA HELVETES SKIT.
Jag förståååår inte vad det är för fel?? Har testat allt som har med mattider att göra. Har testat springa 1h efter jag ätit, 1,5h efter, 2h efter och idag sprang jag inte förns 2,5h efter. Inget verkar funka! Det verkar bara vara tur och otur det här med håll för ibland så kan jag plötsligt springa 1mil utan att känna någonting alls, och ibland inte ens 1km utan att jag blir tvungen att stanna och gå hem. HATAR DETTA.
 
Tror jag ska på E-fit nu på Korpen vid 19.00 istället, så jag får nåån träning iaf. Fortfarande lack sen den  tidigare träningen idag haha. Ska draa med mig Adam till E-fitten haha.
Igår var det cirkelträning i 1h och sen vi körde boxning med handskar och mitsar sista halvtimmen. Jäklar vad man får ut mycket av det alltså! Älskar boxning just för att man verkligen får ut all energi och ilska när man kör.

Kommentarer
Brassen skrev

Kul att du använder mamsens Icebug. :) Och håll kan vara att du inte är van att springa..kan förklara mer sen.. :)

2014-02-04 | 13:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback