Get going

Ååh vilket skönt lov jag har haft! Och det är inte ens slut än,<3 Har firat jul och nyår och haft det så sjukt bra!
På onsdag börjar skolan igen och passen på måndagen efter. Dagen efter jag hade sista passet blev jag ju sjuk med halsont och även feber och förkylning. NU är jag äntligen heelt frisk förutom snuva men det har jag alltid hela vintrarna så haha. Men därför så började jag och Adam köra igång lite idag med cirkelträning här hemma haha. Nu ska vi köra ända fram till den 13e när passen börjar.
Nu ska vi duscha och sen käka tacos med mamma och Sammy och sen spela Monopol :D (som har blivit vår nya grej för övrigt.)
Appropå det, hände en helt sjuk grej inatt hahah. Jag och Adam drömde samma dröm inatt! Vi båda höll på att typ flytta spelpjäser i sängen (i sömnen!) och plötsligt vaknar jag till lite och ba, duu jag tror vi spelar Monopol.... Sen minns jag inget mer haha. Enligt Adam började vi asgarva och sen somnade vi direkt. Tror vi spelar grejer för mycket... Dessutom drömde tydligen Adam om att vi spelade med Håkan? Whats up with that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress:

Bloggadress:


Kommentera här

Trackback